وقت سفارت انگلیس

نخستین مرحله جهت اخذ ویزای انگلیس تعیین وقت سفارت انگلیس است . متاسفانه در پی اتفاقاتی که سال های گذشته برای سفارت انگلستان در ایران رخ داد متقاضیان ایرانی که میخواهند برای ویزای انگلیس  اقدام نمایند با مشکلاتی مواجه شدند البته ناگفته نماند که پس از آنکه دفتر VFS Global در تهران آغاز به کار کرد این امکان به وجود آمد که متقاضیان از داخل کشور جهت تعیین وقت سفارت اقدام نمایند اما در این بین مسافرانی هستند که جهت بالا بردن شانس ویزای خود تمایل دارند درخواست وقت سفارت خور را خارج از ایران ، در یکی از سفارت های انگلیس در کشورهای ترکیه و یا امارات انجام دهند.

مراحل اخذ وقت سفارت انگلستان

مرحله اول: پر کردن فرم درخواست ویزا (که بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است)
 در این مرحله پر کردن فرم مناسب برای هر فرد از اهمیت بسیاری برخوردار است که شما می توانید این امر را به همکاران ما در آنامهرپرواز بسپارید که در این زمینه تجربه ی کافی کسب کرده اند. توجه داشته باشید که در صورت پر کردن فرم اشتباه و مراجعه به سفارت، درخواست شما رد شده و این مسئله در پرونده ی شما ثبت می شود
مرحله ی دوم: انتخاب کشور برای انجام انگشت نگاری ( و در صورت نیاز،مانجام مصاحبه)
مرحله ی سوم:پرداخت وجه ویزا
مرحله ی چهارم: سفر به کشورانتخاب شده جهت مراجعه به VAC و انجام انگشت نگاری

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت انگلیس

1- اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
2- تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت..
3- در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.

چنانچه در هریک از این مراحل نیاز به مشاوره داشتید همکاران ما همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستند: 88313826

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان

10-اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... )
11-  مدارک میزبان در انگلستان ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... )
12-  اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...

1-اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی.
2-  یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است
3- 2 قطعه عکس 4.5*3.5 .
4- اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان .
5- بیمه مسافرتی .
6- اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
7- اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
8- اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .
9- برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست

توضیحات تکمیلی

** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت انگلستان می افزاید.
**به علت اینکه در روز تحویل مدارک ، مصاحبه ای از متقاضی انجام نمیگیرد تمامی مدارک فوق صرف نظر از اینکه قبلآ به انگلستان سفر کرده اند و یا خیر ، باید کامل و دقیق باشد ، خصوصآ مدارک بانکی اعم از درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست روادید باید دقیق بیان شود.

سوالات متداول وقت سفارت انگلیس

مدت زمان لازم جهت صدور ویزای انگلیس چقدر است؟
حدودا مدت 20 روز زمان لازم است تا سفارت مدارک شما را به جهت صادر کردن ویزای انگلیس بررسی نماید. اما در صورتی که مسئولان بخش ویزا با مشکلی در مدارک متقاضی ویزا همچون جعلی بودن مدارک و نادرست بودن اطلاعات مواجه شوند می توانند علاوه بر اینکه درخواست ویزای فرد متقاضی را رد کنند برای مدت 10 سال هرگپونه درخواست از طرف فرد هاطی جهت صدور و دریافت هر نوع ویزاهای این کشور جلوگیری نماید
شرایط اقامت در انگلستان با ویزای توریستی به چه صورت است؟
اط طریق چه نوع ویزاهایی می توانیم به انگلستان سفر کنیم؟